Zahtev da se noćno sletanje i uzletanje aviona premesti

Cofy

#1 Nije to nista

2016-07-26 20:40

Ja zivim preko puta vojnog  aerodroma zamisli kako je meni sa migovima.

Dinosaurus

#2

2016-07-26 21:06

Ovde ima nekoliko problema:

1) Avioni sleću u skladu sa vremenskim prilikama.

2) Elektronska peticija ne vredi ništa. Običnom peticijom se može bar obrisati zadnjica, ali elektronsku niko nije dužan ni da gleda. Ako neko misli da će ovime nešto promeniti, onda ima problema sa inteligencijom.

3) Sletanje aviona donosi novac, a to što je neko nelegalno gradio kuće, pa mu je kriv đavo, ne donosi novac. Postoje i klima uređaji, pa se prozori mogu zatvoriti.

4) Tekst je toliko nepismeno sročen da se jedva razume.

Marko

#3 Re:

2016-07-26 21:24

#2: Dinosaurus -  

1. Nisam siguran da ne mogu nikako da se prebace da slecu iz pravca auto puta a ka gradu (bar jedan deo) Licno mi ne smetaju ali sam cesto u 45. bloku i za pola sata je bilo oko 17 preleta + jedan IL76 a znamo kako se to cudo cuje. 

2. Slazem se.

3. Naselje Dr. Ivan Ribar (blok 71 cini mi se, mada ga svi smatraju delom bloka 45) svakako nije nelegalno a da prelecu jako nisko i bukvalno preko zgrada to je cinjenica. Osim toga, imam utisak da u poslednje dve ili tri godine prelecu dosta blize samih zgrada ali to ne smem da tvrdim. I ne, nemaju svi klima uredjaj tako da ti je taj deo malo nebulozan.

4. Sto jes', jes' :) 

 

Sokol_W3

#4

2016-07-26 21:29

Divno ,premjestite slijetanje komotno na drugi aerodrom u Nisu , pa nek drugima zuje iznad glave,  samo da ''Beogradjani'' mirno spavaju. Niko vas nije tjerao da kuce gradite pored aerodroma. Taj posao nekom donosi novac , i pomaze u razvijanju ove ionako napacene zemlje. Najbolje je cijeli aerodrom da pomjerimo u sred  sumetine 50 km od najblizeg naselja,samo da gospoda mirno spava... Vasom peticijom obrisite dupe, srdacno - jedan od pilota Air Serbia

Bata

#5 RE:

2016-07-27 01:29

1) Tacno. Na koji kraj piste ce se izvrsiti sletanje zavisi od vremenskih uslova. Promena je moguca ako uslovi dozvoljavaju, u suprotnom bezbednost je narusena.

2) Tacno, Ne vredi

3) Nije sve nelegalno gradjeno, ali je avio promet znacajno porastao u zadnje dve-tri godine. Porastao je i izvoz namenske industrije sto prouzrokuje cesca sletanja kargo aviona koji prave veliku buku.

 

4) Slazem se.

Mirko Silbaški

#6

2016-07-27 09:47

Da odgovorim pojedincima na njihove komentare. Hvala im i što su toliko uzeli učešća u ovoj petiviji, ali da govorim o inteligenciji i kulturi izražava pojedinaca mi je ispod časti pa to njima ostavljam na obraz. Da li sam nelegalno gradio ili nisam, pa ja bih prvi volio da sam  mogao da stanovanje rešin na dedinju ili neko drugo eksluzivno mesto, ovako sam uradio koliko mi je jorgan dozvoljavao. jedan od pilota izgleda ima problema sa kulturom, neka mu je na čast. Ako ste dobro pročitali šta sam tražio, tražio sam da se uzletanje i sletanje aviona preesti samo u vremenu od 22,00 pa do 06,00, a preko dana neka idu kuda hoće, o pismenosti kao što pojedinac govori, pa ni on nije nešto bog zna šta pametno rekao. 

Cilj ove peticije je da se okupimo oko zajedničkog problema koje nas sve ispod ovih krajeva muče. Primetio sam kada je narod digao glas povodom noćnog uzletanja IL-76 (valjda mu je to naziv), sada ne uzleće preko naseljenog mesta nego ide na drugu stranu, to sada nije ugožena bezbednost i vremenske prilike mu izgleda stalno isu na ruku. Samo kada bi ljudi dobre volje (a ne zlu radovci) pogli da se ovo reši bio bi im zahvalan. Valja će i ovaj kolega moći da razume moje nepismeno obraćanje i shvatiti srž problema. toliko od mene.

Igor NS

#7 RE:

2016-07-29 03:32

Pazi ovako, mi tebe shavatamo, ali neke stvari nisu moguce. Sletanje nije isto sto i poletanje. Veliki kargo avioni su teski i proceduru sletanja zapocinju cim udju u vazdusni prostor Srbije. Ako su na visini od 10km i spustaju se 100-150m/1min, treba im skoro 400-500km/1h. (otprilike racun, pogledaj descent rate table). To znaci, da ako dolaze jugo zapadno, da bi sleteli na drugi kraj piste moraju da naprave krug ne od par stotina metara nego od par stotina kilometara. Mozes i sam da zamislis koliko to kosta.