UVESTI KONTROLU BUS PLUS NAPLATI OD GRADJANA

Tanja

/ #6 jedinstvena "usluga"

2013-04-05 08:05

Ne koristim redovno ovu uslugu, ali sam primetila neke "specificnosti" u radu. Kao prvo, jos nisam bila u situaciji da mogu da platim ovu karticu i dopune platnom karticom, vec iskljucivo za kes, iako u istim radnjama ostalu robu mogu da platim platnom karticom.
Dalje, danas mi se kartica razmagnetisala....sta god bio uzrok. Reklamacija na ovo ne postoji. Kako su mi rekli u kontakt centu, jos uvek cekaju mogucnost da se ovakva, ne moja greska, ispravi. Na kartici su i voznje koje ce mi "prebaciti" na drugu karticu, kada im sistem to bude omogocio!? A dotle, treba da cuvam karticu i da ih sacekam. Ovo je uputsvo, a ne moje tumacenje?!
Ovo je valjda jedinstvena usluga, tj. roba koja ne podleze nikakvoj kontroli niti reklamaciji.