UVESTI KONTROLU BUS PLUS NAPLATI OD GRADJANA

Kontaktirajte autora peticije

Tema diskusije je automatski pokrenuta na peticiji UVESTI KONTROLU BUS PLUS NAPLATI OD GRADJANA


Gost

#1 Aleksandar Arandelović

2012-03-09 14:28

Peticija je na mestu skine mi aparat odjednom 180 din i gde mi je dokaz kako da se zalim u kako u svakom momentu da znam stanje na bus plus kartici

Gost

#2

2012-03-09 23:58

Da stanemo na put jos jednoj od mnogih pljacki gradjana!

Gost

#3

2012-04-10 13:14

I sama sam u nekoliko navrata dovodjena u neprijatnu situaciju da mi automat pokazuje da nemam sredstava na kartici, a dan ranije sam uplatila 10 voznji (600,00 dinara) i iskoristila samo jednu. Apsolutno se slazem sa tim da treba da imamo dokaz koliko je novca skinuto sa kartice.

Gost

#4

2012-07-16 19:14

Kada nemam kredita na Bus plus kartici, posto to ne mogu da primetim dok ne pokusam da je čekiram, kupim duplo skuplju kartu u autobusu , kod vozača. Jednom takvom zgodom je bio zastoj u Takovskoj ulici, pa pošto nakon 20 minuta nismo prešli ni 3 metra od stanice na kojoj sam kupila kartu, htela sam da izađem iz vozila i da mi se vrate pare. Vozač je rekao da ne može da mi vrati, jer njemu automatski skida sistem naplate sa kartice koju duži, i da bi onda on morao da plati iz džepa, a kada sam napomenula zakon po kome ako ne dobijem fiskalni isečak, ne moram dobra ni da platim, a nikakav fiskalni račun se ne dobija rekao je da se žalim gradskoj vladi.Pare nije hteo da vrati, naravno, iako nikakv račun nisam dobila.

Gost

#5 Re:

2012-07-29 00:43

#3: -

Jedino sto mogu da Vas zamolim je da ako imate nalog na facebook-u ili bilo kojoj drugoj mrezi postavljate link s vremena na vreme jer zaista cak ni ovi protesti koji su krenuli da se odrzavaju ponedeljkom u centru grada ni tu se ne pominje ova prevara. Saljite i pricajte sto vise ljudi zna to bolje a do tada Vam zelim sve najbolje .

Tanja

#6 jedinstvena "usluga"

2013-04-05 08:05

Ne koristim redovno ovu uslugu, ali sam primetila neke "specificnosti" u radu. Kao prvo, jos nisam bila u situaciji da mogu da platim ovu karticu i dopune platnom karticom, vec iskljucivo za kes, iako u istim radnjama ostalu robu mogu da platim platnom karticom.
Dalje, danas mi se kartica razmagnetisala....sta god bio uzrok. Reklamacija na ovo ne postoji. Kako su mi rekli u kontakt centu, jos uvek cekaju mogucnost da se ovakva, ne moja greska, ispravi. Na kartici su i voznje koje ce mi "prebaciti" na drugu karticu, kada im sistem to bude omogocio!? A dotle, treba da cuvam karticu i da ih sacekam. Ovo je uputsvo, a ne moje tumacenje?!
Ovo je valjda jedinstvena usluga, tj. roba koja ne podleze nikakvoj kontroli niti reklamaciji.

Gost

#7

2013-08-20 18:48

kako ima pravp kolega bus plus da dolazi do putnika sto outa i da trazi karticu kad sam vec dao sto ne panti putnike kad nezna da radi svoj poso
milos

#8

2013-08-20 18:51

bus plus nezna da radi svoj posp nap danas bus stoji 15 minuta zbog nekog coveka mi moramo da ispastamo zbog drugog i kontrola nezna svoj poso naucite svoje radnike kako i sta da rade hvala
marko

#9

2013-08-20 18:54

naucite da vradite svoj poso bus plus