Tramvaj za Kumodraž i Stepu

Kontaktirajte autora peticije

Tema diskusije je automatski pokrenuta na peticiji Tramvaj za Kumodraž i Stepu


Gost

#1

2014-03-25 12:46

U razvoju javnog gradskog saobraćaja Beograda treba dati prednost izgradnji novih linija za tramvaje. Godinama se u Beogradu nije izgradila ni jedna nova tramvajska linija.
Boljim rešenjem ukrštanja šinskih vozila sa drumskim može se povećati efikasnost tramvaja tako da se sve veći broj korisnika javnog prevoza radije opredeljuju za ovaj vid prevoza.

Ovaj post je uklonjen od strane administratora stranice (Prikaži detalje)

2014-03-25 21:57



Gost

#3

2014-03-26 18:16

Tramvaj za Kumodraž i Stepu!!!

Ovaj post je uklonjen od strane administratora stranice (Prikaži detalje)

2014-03-26 20:49


Polak Karlo

#5 Novi avalski put

2014-04-08 22:42

Ponedeljak, 07. april 2014.
Grad Beograd – Sekretarijat za urbanizam i građevinske poslove

Javni uvid u Nacrt plana detaljne regulacije Novog avalskog puta od Kumodraške do kružnog puta

Komisija za planove Skupštine grada Beograda, na sednici održanoj 25. marta 2014. godine utvrdila je Nacrt plana detaljne regulacije Novog avalskog puta od Kumodraške ulice do Kružnog puta, Gradska opština Voždovac, sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog Plana na životnu sredinu, i na osnovu člana 50. Zakona o planiranju i izgradnji („Službeni glasnik RS”, br. 72/09, 81/09, 64/10, 24/11, 121/12, 42/13, 50/13 i 98/13)

oglašava

JAVNI UVID U
Nacrt plana detaljne regulacije Novog avalskog puta od Kumodraške ulice do Kružnog puta, Gradska opština Voždovac, sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog Plana na životnu sredinu

1. JAVNI UVID obaviće se u zgradi Gradske uprave grada Beograda, u Ulici 27. marta br. 43-45 (sala 2 u suterenu) u periodu od 7. aprila do 12. maja 2014. godine, svakog radnog dana od 9 do 18 časova.

2. JAVNA SEDNICA Komisije za planove Skupštine grada Beograda, održaće se u zgradi Gradske uprave grada Beograda, u Ulici 27. marta br. 43-45 (sala 2 u suterenu), 3. juna 2014. godine, u 13 časova. U toku javne sednice, sva prisutna fizička i pravna lica koja su podnela primedbe u vezi sa Nacrtom plana u pisanom obliku, mogu obrazložiti primedbe pred Komisijom za planove Skupštine grada Beograda.

3. Zainteresovana lica mogu, tokom javnog uvida, svoje primedbe na planirana rešenja, u pisanom obliku, da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice u Ulici 27. marta br.43-45, najkasnije do 12. maja 2014. godine.

Ovaj post je uklonjen od strane administratora stranice (Prikaži detalje)

2014-04-09 14:04


Zoki

#7 Re: Novi avalski put

2014-04-28 01:37

#5: Polak Karlo - Novi avalski put

Šta ovo konkretno znači, može li neko da da detaljnije objašnjenje, ili neki link?

Pozdrav

Ovaj post je uklonjen od strane administratora stranice (Prikaži detalje)

2014-04-28 11:22


Nelle

#9 Nebojsa

2014-05-01 17:48

Jel moze peticija da se vrtai tramvaj broj 11 od bloka 45 do Kalemegdana!
Udruzenje ljubitelja zeleznice

#10 Re: Re: Novi avalski put

2014-05-01 22:55

#7: Zoki - Re: Novi avalski put

На следећем линку се налази званични позив Града на Јавни увид, а при дну странице се налазе линкови за скидање мапа. Укратко, у питању је нови пут профила 2+2 од лакат кривине у Кумодражу 2 до Хиљаду ружа на Авалском путу. Ова петиција је везана за исти, јер се преко ње врши притисак да се дода двоколосечна трамвајска пруга у профил пута. Иначе, пројекат ће бити врло проблематичан, због правно-имовинских односа.

http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1594825

На следећим сајтовима постоје форумашке дискусије везане за ову тему. Наравно, замолио бих све који су до сада потписали да зову и пријатеље и родбину да што више људи потпише. За сада, постоји осим ових електронских још 400 потписа на папиру (дана 1.5.2014.).

http://www.skyscrapercity.com/showthread.php?t=1722969

Udruzenje ljubitelja zeleznice

#11 Re: Nebojsa

2014-05-01 23:02

#9: Nelle - Nebojsa

Део плана рада Удружења љубитеља железнице је везан за трамвајски саобраћај, и стога је могуће покренути и такву акцију. За тако нешто, потребно је 5-6 људи из Савских блокова, који би се исцимали везано за ову иницијативу, а Удружење љубитеља железнице може бити легално грађанско удружење, које би стојало испред иницијативе. Петиција за Кумодраж је наша прва трамвајска акција, и са те стране на њој скупљамо искуство за неко даље деловање.

 

Aко желите да преко нас покренете такву акцију, обратите се на мејл:

ljubitelji.zeleznice @ Gmail.com

Ovaj post je uklonjen od strane administratora stranice (Prikaži detalje)

2014-05-02 10:09


Zoki

#13 Re: Re: Re: Novi avalski put

2014-05-02 19:42

#10: Udruzenje ljubitelja zeleznice - Re: Re: Novi avalski put

Hvala na objašnjenju/linku.

Pošto vidim da bi, po ovom planu, trebalo da se ruši dosta kuća starosedelaca Kumodraža, smatram da će tu biti ogromnih problema.
Takođe, ovo je prilično šokantno:
"Има много сулудих параметара, попут тог да су параметри пута као за мотопут за брзине 100км/с, да нема аутобуских ниша кроз сред великог насеља, нити прикључака на тај пут, да иако је трасирано као мотопут кроз пустару (а запрови руши неколико десетина кућа), дрворед је постављен близу пута као да је у питању булевар..."

Ko radi u Urbanističkom zavodu, kada tako nešto projektuju...

Ovaj post je uklonjen od strane administratora stranice (Prikaži detalje)

2014-05-02 23:10


Boban

#15 Re:

2014-05-30 10:40

#1: -

Narocito ukoliko se uzme u obzir cinjenica da grad trenutno ima cak 100 tramvaja vise nego sto je potrebno za sadasnju mrezu. Imaju 240 a na ulice izlazi oko 140. Sto ce reci, da mogu skoro da dupliraju sadasnju mrezu sa NULA investicija u nova vozila, vec samo investicijama u infrastrukturu.

Ovaj post je uklonjen od strane administratora stranice (Prikaži detalje)

2014-05-30 11:49



Gost

#17

2014-09-15 16:47

Tramvajska linija je neophodna naselju Stepa,treba da se iskoristi ova prilika kada se rekonstruise ulica Vojvode Stepe da produze liniju i urede odgovarajuce stanice jer naselje sa ovolikim brojem stanovnika jos nema adekvatnu povezanost sa gradskim prevozom nego se koriste postojece udaljene stanice.Veliki broj starijih stanovnika naselja i dece koristi gradski prevoz i ta udaljenost stanica je veliki problem!

Gost

#18 Re: Re: Re: Re: Novi avalski put

2014-10-08 10:37


Gost

#19

2014-12-03 14:51

ideja odlična i stvarno neophodn.Voždovac je postao užas sa sobraćajem-da li išli autom ili busom,tramvajem

Gost

#20 Re: Novi avalski put

2017-03-13 23:27