Peticija za ukidanje odluke o promeni smena u osnovnim školama


Gost

#1

2013-10-05 18:12

Za samo sedam dana je uneto dovoljno konfuzije u zivot dece, roditelja, ucitelja, profesora. Da li se iko zapitao kako smo se organizovali oko promena koje su nepotrebno napravili? Naravno da nije. Papir sa novim zakonom mora da trpi sve, ali roditelji NE.
Cerski

#2 Re: PAPIR TRPI SVE !

2013-10-05 18:15

#1: -

Deca trpe najvise !


Gost

#3

2013-10-05 18:21

Starije dete mi ide u 5.razred,a mlađe u 1.razred.Starije dete više ne ide na treninge jer ne može da stigne.Doručkuje u 9h,ne može da ruča u 12h,ima časove nekada do 18.30 ili 19h.Dok stigne kući znači i ruča i večera u 19.30h!!!!!A mlađe dete se vrati kući oko 11h i 30min. i bude ceo dan sama kući?!!!Razumem praviti promene da deci i roditeljima bude bolje,ali ove promene nikome ne odgovaraju,bar u mojoj okolini.Svi iz celog naselja smo potpisali peticiju.

Gost

#4

2013-10-05 20:34

I sama sam profesor, ali smatram, da skola treba da bude prilagodena deci i njihovim potrebama, a mi smo tu da obavljamo svoj posao za koji smo placeni i kad to deci i roditeljima vise odgovara! :-)

Gost

#5

2013-10-06 08:57

Cini mi se da su potrebni jaci argumenti da bi se,u ovom slucaju, nesto pokrenulo i promenilo.Mene vise brine povratak kuci po mraku sto mislim da ce stariji ucenici iskoristiti za pravljenje gluposti.
Roditelj

#6

2013-10-06 09:36

Opet glupe promene kao i u vecini slucajeva u ovoj nasoj napacenoj Srbiji.Zaista nemam pojma kada se nesto uradilo da nama roditeljima koji radimo (u vecini slucajeva)po ceo dan bude lakse.Ucitelji se zaboga ljute sto rade samo popodne i navode kako je za decu bolje da idu i pre podne jer navodno nemaju porodicni rucak.Znaci glupo da gluplje ne moze biti.

Buzda

#7

2013-10-06 10:59